utorak, 22. travnja 2008.

Vrste ljubavi

VRSTE LJUBAVI
Tragična
- Kada imaš s čim, ali nemaš s kim!
Komična
- Kada imaš s kim, ali nemaš s čim!
Socijalna
- Kada imaš s čim, imaš s kim, ali nemaš gdje!
Filozofska
- Kada imaš s čim, imaš s kim, imaš gdje, ali ne znaš zašto ti se ne da!

Mladi inžinjer, Dalmatinac otvorio privatnu građevinsku tvrtku u Zagrebu. Namjestio ured "po propisu"... Namještaj, računalo, telefon..., fikus, klupska garnitura, i mladu sexi tajnicu zaposlio. Prvi dan dosadno mu jer nema nikoga. U to uđe sexi tajnica:
- šefe, došla su tri gospodina... još nije niti završila a on brže bolje uze telefonsku slušalicu i na sav glas:


- Da dragi moj Bože Kalmeta, bija san sa Jurom na onoj večeri, al' smo se fino najeli, ha,ha,ha, da i popili smo, a baš nam je ža ća i ti nisi doša, nismo mogli zapivat bez tebe. Nego reci mi jesi li sredio ono za Stipu, jesi, baš fino, idem mu odma javit. Adio moj Bože, čujemo se, adiooo

Utipka odmah drugi broj i još glasnije:

- Predsjedniče, jesil to ti, ha,ha,ha, ma čuja san se sada s Božon, reka mi je da je ono sve u redu, eeee... a dobro moj Stipe, kazat ću mu, oću,oću, adio moj Stipe moram ... čekaju me klijenti, adio, ha,ha,ha...

Obrati se trojici muškaraca:

- I, kakav vi imate problem, da vidim?

Jedan od njih progovara:

Mi smo iz T-coma, došli smo vam spojiti ovaj telefon i računalo...

Nema komentara: