četvrtak, 15. studenoga 2007.

Razno...

"Tata, reci mi, kako sam se rodio?"

"Dobro sine, znao sam da ćeš me jednog dana to pitati. Evo ovako. Tata i mama su napravili jedan copy/paste na jednom chatu na MSN. Tata je onda dao mami sastanak preko email-a u WC-u u jednom cybercafeu. Onda je mama napravila nekoliko download-a s tatinim memory stick-om.
Kad je tata bio spreman za upload, primjetili smo da nismo stavili firewall. Kako je bilo kasno da se koristi undo, a ni delete više nije pomagao, 9 mjeseci kasnije nam je stigao zajebani virus..."
moj-student.com

**********************


Sinu se bliži 6. rođendan i otac ga upita: "Što želiš da ti tata kupi za rođendan?"
"OB tampone!" vikne sin sav sretan.
"Pa što će tebi OB tamponi, sine?"
"S njima mogu sve - plivati, voziti bicikl, igrati tenis - a ništa od toga sada ne znam"

****************************

Filozofiraju dva praseta. "Vjeruješ li i ti u život poslije Nove godine?"


***************************

Što plavuša radi s pladnjem punim pića na vrhu zgrade?
Gazda joj je rekao da ova runda ide “na kuću”.

Nema komentara: