subota, 17. studenoga 2007.

O plavušama

Radila plavuša na kiosku. Dolazi momak i traži kutiju kondoma.
- Za ovdje ili za ponijeti?

******************

Ulovile tri plavuše zlatnu ribicu i ona im reče da će im ispuniti tri želje.
Prva kaže: "Hoću da budem pametna", druga: "Hoću da budem pametnija od nje" i treća: "Hoću da budem najpametnija".
Ujutru kada su se probudile prva je postala smeđa, druga crnka, a treća se pretvorila u muškarca.

******************

Idu dvije plavuše ulicom i nađu ogledalo.
Prva ga uzme i kaže: Gle moja slika!
Onda ga uzme druga i kaže: Auu, kako si ružna!

******************

Išla plavuša avionom u New York. Imala je kartu za drugi razred, ali je sjela u prvi. Dođe stjuardesa i kaže joj da se mora prebaciti iz prvog razreda u drugi.

- Ne, meni je ovdje dobro.
Dođe kopilot i ponovi joj isto.
- Ne,ne, meni se ovdje sviđa.
Dođe kapetan i nešto joj šapne na uho. Plavuša se digne, kaže:
- Pa što mi to niste odmah rekli, i ode u drugi razred.
Pitaju kapetana:
- Što ste joj rekli?
- Da prvi razred ne ide za New York!


*******************

Plavuša, crnka i riđokosa rade zajedno, za istu šeficu koja uvijek ranije ode s posla. Jednom kaže brineta:

- Hej, ribe! Idemo i mi danas ranije kući. Šefica sigurno neće saznati!
I tako one odu ranije. Brineta ode u grad i završi neke privatne poslove.
Riđa ode na cugu sa dečkom a plavuša ode pravo kući i tamo zatekne svog
muža "u akciji", i to ništa manje nego sa svojom šeficom. Tiho se plavuša
iskrade da je ne čuju i vrati se na posao, gdje ostane do kraja radnog
vremena.

Sutradan razgovaraju sve tri... Počinje crnka:
- Stvarno je bilo super!
- Slažem se, potvrdi riđa, - Moramo ovo i danas ponoviti.
- Nema šanse, kaže plavuša, - Mene šefica zamalo nije uhvatila!

Nema komentara: